Kwalifikowany Podpis Elektroniczny

 

 

 

 

 

 Kwalifikowany podpis elektroniczny wydawany na 1 rok/ 2 lata/ 3 lata umożliwiający m.in.:

  • składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych
  • elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS
  • podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)
  • komunikacje w obrębie platformy ePUAP
  • podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK)
  • udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.

Zestaw umożliwia złożenie podpisu we wszystkich formatach m.in. XAdES-BES, XAdES-T, PAdES-BES, PAdES-T. Wykorzystuje algorytm SHA256 (SHA2).

 

Jak uzyskać podpis?

  1. Dokonaj zakupu kwalifikowanego podpisu elektronicznego korzystając z naszego e-sklepu.
  2. Po opłaceniu skontaktuj się z nami w celu umówienia spotkania (potwierdzenia tożsamości).
  3. Udając się na spotkanie nie zapomnij o zabraniu ze sobą faktury i dokumentu tożsamości (Dowód osobisty/Paszport/Karta Stałego Pobytu).
  4. Jeśli mamy zainstalować na Twoim komputerze oprogramowanie nie zapomnij zabrać ze sobą również jego.
  5. Spotkanie potrwa do 30 minut - podpis będzie gotowy do użytku od razu po pomyślnej weryfikacj

 

Masz wątpliwości jaki zestaw kupić ?

Jeśli posiadasz lub posiadałeś już podpis kwalifikowany, lub po prostu nie wiesz co jest potrzebne aby rozpocząć podpisywanie dokumentów skontaktuj się z nami, a pomożemy wybrać odpowiednią dla Ciebie opcję.